måndag, maj 08, 2006

det fanns en tid då du och jag... det fanns en tid för oss





















om du visste hur ont det gjorde
att se dig igen
om du bara visste hur jag sitter här nu
och gråter över den här
förbannade situationen

jag är så jävla liten igen
lika liten
som du var så många gånger
i ångestens famn
och vi

fanns där

du och jag
du och jag
tillsammans
T I L L S A M M A N S
red vi ut
allt
A L L T

jag älskar dig
du är min bror
i livet
fast ändå inte

om du bara visste hur ont det gör nu
jag känner hur magen drar ihop sig
nävarna knyter sig och jag vill slå
S L Å
tillbaka
dra nej, jag ska fan SLÅ
tillbaka tiden
igen
vill vara din allra närmaste
vill ha dig tillbaka

älskade du

kom

1 Comments:

Anonymous anton said...

är det inte sören?

8:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home