torsdag, februari 05, 2009

myofascielltjävlasmärtsyndrom
















MFS förkortas det

Mycket Fruktad Smärta
tror jag det står för

det där "jävla" kom jag på själv
j:et får stå får mig då

Jag

MFJS

har hellre en massa g-punkter än dessa triggerpillesnopparna

det är så kul att helt plötsligt
inte kunna gå det där steget
mitt liv är spännande och ombytligt
inte tu tal om det

så nu ska jag gå skinkgång, det ni
brothers and sisters
det är annat det än nån fjantig stavgång
ska det va så ska de

det är nog något magiskt vackert
med mig i de där regionerna
då problemen verkar ha förkärlek
att bosätta sig där, just där
där allt knyts ihop

liv
livet

jag är levande

ja det känns att jag lever

som fan

1 Comments:

Blogger Fobby said...

vilken stark illustration av smärta, såväl bild som text

4:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home